29 april 2012

UPPDATERING

Oj, vad dagarna har gått fort. I torsdags ägnade vi halva dagen åt budgetarbete och hela kvällen åt sammanträde med kommunfullmäktige. Blev intensiva debatter om integration och kultur i fullmäktige! I fredags städade jag på förmiddagen och åkte sedan till Elmia för att lyssna på ett seminarium om framtidens företagande. Sedan blev det en snabb TV-inspelning inför lördagens modevisning. På kvällen kom mina föräldrar upp. Igår var det så dags för modevisningen på Öster City. Kl 08.00 fixade jag håret på Nikitas, kl 09.00 blev jag sminkad på Parelle. Iförd kläder från MyHouse, väska från Möllers och glasögonbågar från Specsavers gjorde jag sedan entré på catwalken tillsammans med Catharina och Anna - väldigt roligt måste jag säga! Idag har jag sprungit 1,5 mil och ikväll ska jag fortsätta fila på det Valborgstal som jag ska hålla i Taberg.

Här kan ni se en del av min visning!