5 maj 2012

GOTT OCH BLANDAT

I torsdags inledde jag dagen med ett trevligt frukostmöte med en lokal konstnär. Vandrade sedan vidare till Spira för en heldag med Svensk Scenkonst. Förhoppningsvis leder de kontakter jag tog mot slutet av dagen till att Dramatens föreställning "Jag blev slagen klockan fjorton och fyrtiofem" kommer live-streamas till Jönköping den 2 juni - samverkan pågår!




















På torsdagskvällen besökte jag min gamla Ladies Circle-klubb. Vi besökte Kivarps gård utanför Habo där vi bland annat handlade hemgjord getost. Sedan blev det möte hemma hos Anna Tålhagen. Det var verkligen roligt att träffa både gamla och nya LC-or igen, har redan bokat lunch med en av dem i nästa vecka!














Igår ägnade jag större delen av dagen åt budgetarbete. På vägen hem slank jag in på Linnman gallery och såg Matilda Kästels utställning "A Reflection in Glass, Darkly". Idag har jag löptränat, beskurit rosor i trädgården och planterat nya blommor vid entrén. Imorgon ska jag och min man cykelträna igen och så ska jag gå igenom allt det praktiska inför Göteborgsvarvet nästa lördag.