13 maj 2012

UTMANING OCH MÖTE

Igår sprang jag Göteborgsvarvet. Aldrig har jag sprungit så långt förut! Det var delvis kämpigt men gick riktigt bra och jag lyckades springa runt på 2 timmar och 25 minuter. Av 20452 anmälda kvinnor kom jag på 11273:e plats!! Vill passa på att tacka mina Facebook-vänner som peppade mig till detta! I samband med loppet passade jag på att överlämna Glädjetjuven till organisationen Mentor för att de förhoppningsvis ska vilja använda eller rekommendera vårt material. Annika Florén Ström, projektledare för företagssamarbeten och lokala samarbeten visade sig dessutom vara intresserad av Mentorsamarbete med Jönköping. När jag anmälde mig till Göteborgsvarvet valde jag att med en del av medlemsavgiften stötta Mentor och så visar det sig att vi har anledning att fortsätta ha kontakt framöver - det finns onekligen en mening med allt!