4 juli 2012

DET DRAR IHOP SIG TILL SEMESTER!
















Bara en arbetsdag kvar nu före semestern. Underbart! I veckan har jag träffat en mycket engagerad företagsledare och diskuterat kundvärde utifrån ett mångfaldsperspektiv. Jag har ägnat mig en del åt kulturnämndens budget och ärendet om kommunens värdegrundsarbete. Jag har gått igenom samtliga pärmar och mappar och slängt mängder med papper. Min omgivning har plågats av mail om uppföljning av pågående ärenden. Mina egna jobbmail är däremot åtgärdade :) Under kvällen har jag skrivit om min halvårsrapport så att den blivit mer politisk samt skickat in min motivering till Liberala kvinnors valberedning. Imorgon ska jag träffa jämställdhetsstrategen och diskutera hur vi ska gå vidare när det gäller uppföljningen av mansrådgivningen och kommunens arbete mot hedersrelaterat våld. Imorgon eftermiddag ska jag besöka Anta Göransson (framlidne kommunalrådet Bengt Göranssons fru) och bjuda henne på fika. Kommer nog ägna semestern en del åt blommor, som jag just nu är väldigt inspirerad av!