5 oktober 2012

FP OCH FA

Igår kom jag äntligen någorlunda ikapp med mitt arbete på Rådhuset. Skönt! Däremot kunde man på Vårdcentralen inte hitta någon förklaring till varför jag har lock för öronen :( På kvällen fick jag emellertid ett uppmuntrande besök av en engagerad, driftig kvinna som vill engagera sig i Folkpartiet! Därefter möte med Folkpartiets Bildningsteam, där vi fick besök av tf kulturchefen Mats Berggren. Ett mycket bra möte!

Idag har jag varit ledig. Blev ännu ett besök på NyföretagarCentrum. Sedan lunch med FP:s Rolf Johnson och Torgil Danielzon på Fjällstugan. Efter en hel del krångel med datorn lyckades jag sedan äntligen göra en FA-anmälan till Skatteverket. Onekligen en svindlande känsla! Har också fyllt i en anmälan om bisysslor som jag ska lämna in på måndag. Ska nu ägna resten av kvällen åt bildbehandling!