2 november 2012

GOTT OCH BLANDAT


















I tisdags kväll tillbringade jag 3,5 timme på Skatteverket för att lära mig mer om att driva företag. Mycket nyttigt! I onsdags kväll ordnade Liberala kvinnor en mycket intressant och tänkvärd informationskväll om abort. Efteråt tog jag bussen till Råslätt där jag, som varit med i juryn, delade ut pris till de som tagit de bästa fotografierna på temat ung och våld. Igår var det styrelsemöte med Jönköpings Läns Arkivförbund. Efteråt spelade jag, Eva Styffe Heinpalu och Ola Heinpalu in ett tal som sedan ska skickas ut till alla arkiv i länet inför Arkivens Dag den 10 nov - väldigt roligt! Idag har jag sprungit en runda för första gången på mycket länge, ätit lunch på Spira med sönerna och mina två brorsdöttrar och tittat in på Linnman Gallery. En omväxlande vecka men mörkret är oerhört tröttande...Till min stora glädje fick emellertid gårdagens inspelning mig att minnas min tid i teaterföreningen Atheneum i Kristianstad! (det är jag längst th)