20 november 2012

ÖVERRASKNINGAR















Vissa dagar blir man överraskad - om man bara är öppen för det! Häromdagen såg jag för första gången en piratflagga nere i hamnen. Igår mötte jag en kärvänlig katt vid Öxnegården. Färgerna har jag förstärkt för att bättre förmedla känslorna jag fick. Idag träffade Forum Syd och Svalorna organisationen SUS i Dhakka, Bangladesh, bl a för att prata om ACCESS-projektet som jag är så intresserad av. Igår fick jag tag i en väldigt prisvärd lamineringsmaskin så att jag har kunnat plasta in berättelserna till de tavlor jag ska visa på min vernissage. Häromdagen fick jag ett erbjudande att gå en samtalsledarutbildning imorgon. Igår fick jag besked att ett av mina fotografier gått vidare i Åsens bys fototävling som avgörs på Gammeldags Jul den 1-2 december. Sådana överraskningar gillar jag!!