27 december 2012

Mitt livs första diktsamling

Uppmuntrad av positiva medmänniskor har jag idag komponerat mitt livs allra första diktsamling, en samling som fått namnet "Inom mig". Sammanlagt tio dikter som illustreras med sju av mina egna bilder. Har haft kontakt med Arkitektkopia, som tidigare hjälpt mig att framställa kort, som nu ska hjälpa mig att trycka min diktsamling. Har därför raderat de dikter jag tidigare lagt upp här på bloggen. Under kvällen har jag tagit fram ett eget arbetsex, se nedan, och imorgon ska jag få se ett första provtryck! Har redan fått in ett femtontal intresseanmälningar så jag tror att jag ska trycka upp 50 ex. Har bestämt mig för att ta 100 kr per diktsamling. Om du också vill ha - skicka ett mail på anna.martensson@folkpartiet.se - så hör jag av mig så fort de är färdigtryckta!!