27 januari 2013

Konst, poesi, skidåkning och medlemssamtal



I torsdags ställde jag ut ett par av mina tavlor i fönsterna på Galleri Blå. Titta gärna förbi någon gång under de kommande veckorna! Har också varit i kontakt med Kafé Braheparken där jag hoppas kunna ställa ut till hösten. Har dessutom varit så inspirerad de senaste dagarna att jag lyckats skriva ihop flera dikter, så jag räknar med att ha fått ihop mycket bra material till Jönköping Qom Ut!

De senaste dagarna har det blivit mycket skidåkning med min man tack vare det härliga vintervädret. Längdskidor i Hallby både i onsdags , torsdags och i går och idag blev det slalom i Mullsjö. Det är verkligen fantastiskt att bo i Jönköping och kunna välja och vraka mellan så många bra anläggningar och spår!

Har nu också påbörjat mina telefonsamtal till Folkpartiets medlemmar. Det är verkligen väldigt givande att ringa runt och stämma av om medlemmarna är nöjda och vilka frågor de önskar att vi fokuserar på framöver. Medlemsvård är mycket viktigt om man vill ha en levande organisation!