17 januari 2013

Vardag



















I måndags kväll var det möte med Folkpartiets välfärdsteam. Planering av familjehemskvällen den 21 januari samt av möte den 18 mars om missbrukande ungdomar. I tisdags bland annat möte med områdesgruppen på Öxnehaga, där jag informerade om Företagarskolan som nu är på gång. Lämnade in min diktsamling både på Stadsbiblioteket och till Öxnehagas bibliotek. Avslutade dagen med yoga. I onsdags sammanträde med kommunstyrelsen där flera gamla förslag avseende Rosenlunds herrgård hanterades. Torsdagen har jag framförallt tillbringat på mitt tjänsterum, bland annat med ännu en genomgång av kulturnämndens investeringsbudget tillsammans med Marie Danielsson på ekonomiavdelningen. Passade också på att under lunchen fixa mina naglar igen, den här gången lila nagellack :)