13 januari 2013

Vinterdagar




Så var julen utstädad för den här gången, återstår bara att bära upp kartongerna på vinden. Under dagen har vi firat min mans födelsedag. Eftersom han fyller år på tjugondag Knut så vill han alltid ha kvar julpyntet till sin födelsedag. De första åren var jag lite motsträvig men numera tycker jag det är mysigt att ha kvar julen så länge, känns t o m tråkigt inomhus när julen städats ut...Blev därför både glögg och julmusik under helgen!

Tre dagar i rad har jag åkt längdskidor. Känns onekligen i ljumskarna, men man vill ju gärna passa på när det är så fint skidföre och skönt vinterväder! Har hunnit göra ytterligare en ny tavla och så har jag beställt visitkort till min firma. Har också tagit en kontakt som jag hoppas ska kunna leda till ett för mig utmanande musikevenemang under våren! I nästa vecka ska jag börja ringa runt till Folkpartiets medlemmar, har bestämt mig för att ringa 100 medlemssamtal under våren. Ingen brist på utmaningar i år heller!