27 februari 2013

Vardagsstimulans

Igår var det ett fantastiskt bra möte mellan kulturförvaltningen och IS/IT. Ett möte så präglat av samverkan och glädje att jag blev riktigt rörd!!! Jag bedömer att vi har goda chanser att framöver bli erkända som en av Sveriges absolut främsta e-kommuner. Kvällen ägnade jag åt kundaliniyoga där vår ledare "spelade gong". Oerhört stimulerande, som en vibrerande smekning över kroppen!




















Ikväll årsmöte med Folkpartiet liberalernas lokalförening där glädjande nog Tove Jarl blev invald i styrelsen. En 23-årig liberal nationalekonom med stor politisk potential!! Vår ombudsman Rudi Mölling, som kommer fokusera på Länsförbundet framöver, avtackades och jag passade på att framföra ett varmt tack för hans stora och ovärderliga stöd under den tid jag var ordförande.