28 mars 2013

Äntligen tid att blogga

Nu var det flera dagar sedan jag bloggade. Har haft lite väl mycket omkring mig. I måndags möte med ledningsutskottet. På kvällen gruppmöte med FP.  Avslutade med våffelfest hemma hos Karin Seiborg!

I tisdags kommunstyrelse, välfärdsutskott och yoga. Igår kommunfullmäktige. Har ägnat nästan all tid däremellan åt att skriva mitt integrationsyttrande och förbereda veckans möten.

Fick häromdagen plötsligt besked om att jag får ställa ut på Kafé Braheparken redan i april. Var planerat till oktober men så fick en utställare förhinder. Har nu beställt ett par nya tavlor. Under helgen ska jag planera vilka tavlor jag ska ställa ut och hur affischen ska se ut :)

Idag har jag varit ledig och kunnat ägna mig åt städning och att stå med Röda-Korsbössa utanför ICA Maxi för ännu en insamling till Syriens flyktingar. Ser nu fram emot kvällens gäster och ett härligt påsklov!