5 augusti 2013

Behov av avslappningste

















Så var semestern över för den här sommaren... Avslutade med att fira min moster Inga-Lill som fyllt 75 år! På jobbet ägnade jag mig idag bland annat åt förberedelser inför morgondagens sammanträde med Jämställdhets- och integrationsutskottet. Under lunchen köpte jag ett capo till min gitarr (en klämma man fäster vid gitarrhalsen så att tonarten ändras) och nya skor. Efter jobbet plockade jag skuggmoreller och rensade ogräs. Njöt sedan ännu en gång av lite grillad mat på altanen. Därefter bakade jag fyra morellkakor, familjefavoriter. Passade också på att packa flera diktsamlingar som imorgon ska skickas till köpare från Lomma till Gävle. Blev onekligen lite väl många bollar i luften idag så nu sitter jag och varvar ned med en kopp av det avslappningste som jag fått av min svåger :)