22 augusti 2013

Gott och blandat

I tisdags kväll hann jag och min man spela lite golf i det vackra vädret! Hoppas kunna spela en hel del under hösten. Har också börjat träna inför Halvvasan nästa år - min man har köpt gummiband som vi ska träna upp armstyrkan med!

Igår eftermiddag var det möte med fastighetsägare på Huskvarna Söder. Förhoppningen är nu att man ska kunna enas om ett gemensamt projekt för att öka tryggheten och stoltheten i området. På seneftermiddagen ordnade Svenskt Näringsliv lite mysigt företagsmingel. Avslutade sedan med att på Allsångskvällen i Huskvarna bland annat sjunga min sång Ett lotteri, väldigt roligt!

Imorse deltog jag i Morgonskiftet på P4. Du kan lyssna på intervjun här! Därefter ännu en genomgång av kulturbudgeten med Marie Danielsson på ekonomienheten. Avslutade dagen med ett besök hos min hårfrisörska Senait Tekle för en rejäl uppfräschning av mitt sommarslitna hår.