23 januari 2014

Glädjeämnen

Idag publicerades brevet jag fick häromdagen. Kommer naturligtvis bemöta det i Jönköpingsposten framöver... Skickade en uppmuntrande blomma till museets ledningsgrupp som verkligen gör ett fantastiskt jobb!! Åt lunch med underbara folkpartisterna Rolf Johnson och Torgil Danielsson, vad skulle jag gjort utan dem! Det blev både fiskgratäng och efterrätt på Pescadores och väldigt fin service av ägaren Hans Haglund.


















Efter jobbet var det möte med Folkpartiets valberedning. Fick under kvällen tips om att jag kanske borde gå och se årets nyårsrevy eftersom "jag" tydligen är med i ett av numren, ska fundera. Apropå att skämta om oss politiker - du har väl inte missat mig i senaste Animanders? Har sångtränat lite under kvällen, behöver onekligen träna lite oftare. Avslutar kvällen med att glädjas lite extra åt att det äntligen börjar bli lite stuns i debatten om att döma den borde förstått att samtycke till sex inte förelegat. Läs mer i SvD.