1 februari 2014

En dag för både kropp och själ

Sov riktigt länge idag. Att sova mycket kan inte överskattas!! Ägnade sedan ett par timmar åt städning och rekrytering av ännu en styrelsemedlem. När min man gett sig iväg till Par Bricole åkte jag till Hallby. Skidspåren visade sig vara väldigt isiga och mitt fäste inte alls bra. Hade tyvärr inte med mig någon extra valla...Skam den som ger sig. Jag kämpade på i en timme så mina armar fick sig ett rejält träningspass. Efter en välbehövlig dusch och ännu en smaskig semla har jag fokuserat på mitt företag. Momsdeklarationen är nu klar och momsskulden på 244 kr är inbetald. Bokföringspärmen är i en fantastisk ordning och min portfolio börjar arta sig. Tittade sedan på Melodifestivalen tillsammans med äldste sonen men den blev en besvikelse. Kände mig nödgad att sångträna och sjunga lite opera för att få balans i själen. Ska nu skriva lite i min "Adept-bok" om vad jag vill med mitt företag.