30 mars 2014

Bullar och bollar

Somnade förmodligen för tidigt igår. Fick till följd att jag vaknade vid 02-tiden och började tänka. Kunde inte somna om på ett par timmar, typiskt när natten dessutom var ovanligt kort. Nåväl, jag fick ett par goda idéer som jag mailade till mig själv! Efter frukost bakade jag kanelbullar. Härligt att sedan njuta av hembakta bullar på bänken utanför huset i den vårvarma solen.



På eftermiddagen åkte sedan jag och min till golfbanan i Hok. Där var det rena sommarvärmen! Passade på att köpa nya golfskor. De gamla skorna, som jag nog haft i nästan tio år, var helt slut. Vi slog några bollar på driving-range och gick sedan fyra hål i fantastiskt väder! Väl hemma igen har jag ringt en väninna som jag nog inte pratat med på 2-3 år, mycket har hänt i våra liv sedan dess...Ska nu fylla i ännu en blankett till konstutställningen i Wien. Sammanfattningsvis en bra helg som gjort att jag kunnat återhämta mig ordentligt! #blogg100