28 mars 2014

En härlig ledig dag!

Har varit ledig idag. Mycket välbehövligt! Tog en rejäl sovmorgon. Sedan betalade jag in handpenningen till utställningen i Wien och bokade hotell. Känns onekligen lite overkligt fortfarande... Idag fick jag klart för mig att de väldigt etablerade svenska konstnärerna Carina Fogde och Gun Mattsson deltog i den utställningen 2012. Har inte lyckats få fram om det var någon svensk som deltog förra året.

Kring lunch gav jag mig ut på årets allra första löprunda. Solen strålade så det var riktigt skönt. Har nästan inte tränat alls sedan HalvVasan pga att jag varit så upptagen och dessutom sjuk. Skönt att vara på banan igen! Under eftermiddagen passade jag på att handla, fika med en väninna och laga lasagne till familjen. Under helgen har jag tänkt ägna mig åt sådant jag inte gjort på länge - trädgårdarbete, bakning och golf. Hoppas vara i strålande form på måndag! #blogg100