26 mars 2014

Från Rådhuset till stallet

Under förmiddagen var det möte med kommunstyrelsen. Sedan ett väldigt intressant lunchföredrag på Stadscafeet med skulptören Katarina Vallbo. Hade gärna lyssnat ännu längre! Igår kväll arbetade jag ända till 23.30 med integrationsrapporten. Idag gick Ingvar Åkerberg på Välfärdsutskottets möte istället för mig så att jag kunde ägna eftermiddagen åt att färdigställa rapporten. Har nu precis kommit hem från ridningen. Gick riktigt bra att tränsa idag! Tyvärr är jag så ansträngd just nu att min kropp inte alls vill göra som någon annan bestämmer. Var likadant i höstas när jag hade tänkt börja träna yoga, även då signalerade kroppen att den inte ville. Känns lite trist att inte kunna bjuda till mer när personalen på Vissmålen är så gulliga men genom åren har jag blivit ganska bra på att lyssna på min kropp. I helgen måste jag vila ordentligt. Återstår nu bara två ridlektioner innan det är dags för hopptävlingen så ni behöver knappast utgå ifrån att jag vinner :) #blogg100