12 mars 2014

Kultur och mail
















Trots att jag var krasslig ville jag inte ställa in morgonens möte - ett mycket viktigt möte med Regionförbundet om högre konstnärliga utbildningar resp KKN (kreativa och kulturella näringar). Det rör på sig! Tillbringat resten av dagen i min fåtölj hemma med mängder med mail. Har den senaste tiden fått så mycket mail att jag nästan tappat kontrollen. Lyckades ta mig igenom de flesta mellan 10-17.30. Galet...Sedan var det dags att fixa till sig inför Rädda Barnens modevisning på Jönköpings teater. Även i år visade jag kläder från Anki Swedermarks butik New Lawinett Mode. Den här gången tillsammans med Lotta och Elsa. Väldigt roligt! Modevisningen var slutsåld sedan länge, även platserna på balkongerna, så jag hoppas det blev riktigt mycket pengar till Rädda Barnen. Stefan Bomberg skötte sitt moderatorskap med bravur! Läs mer och se fler bilder på JNytt #blogg100