25 april 2014

Full fart en fredag

En "ledig" men intensiv fredag blev det. Började dagen med möte med min mentor. Mycket nyttigt! Visade stolt upp Nilas annons i tidningen Modern Interiör där en av de akustiktavlor jag designat finns med. Därefter var det dags för massage. Ska försöka gå regelbundet en tid framöver. Därefter kom Mia Isaksson och hämtade mig för en pressträff på Vissmålen. Blev sedan avsläppt i stan där jag passade på att köpa nya ögonskuggor på Parelle och på köpet fick naglarna snabbfixade. Sedan var det dags för sångövning hos Åke Persson. På vägen hem slank jag in på Hudoteket för att prata med Lena Hallbäck Olofsson om att göra något ihop hemma hos mig med min konst och hennes hudvårdsprodukter. Väl hemma igen har jag skrivit klart det tal jag ska hålla på kvällens middag för undersköterskor som har årsmöte i Jönköping. Jag vet, jag har alldeles för många bollar i luften...#blogg100