2 april 2014

Onsdagspyssel

Inledde morgonen med att köpa blommor till en arbetskamrat, för att visa uppskattning för hennes goda insats. Sedan blev det en lugn förmiddag på kontoret, framförallt med förberedelser inför kommande möten. Under eftermiddagen ett ovanligt kort möte med Länsmuseets beredningsutskott. På vägen hem köpte jag mig en ny klänning hos gulliga Anki på New Lawinett Mode. Väl hemma ägnade jag mig åt att fräscha upp båda badrummen på nedervåningen. Nya handdukar, duschdraperi och ljusstakar i mitt och min mans badrum. Uppgradering av motsvarande i pojkarnas badrum och lite extra städning där. Har också talat med Lasse på Nila idag som har flera företagsbesök på gång och snart kommer annons för deras akustiktavlor, bl a med min design, i en stor inredningstidning. Det blir en spännande vår! Under kvällen var det dags för näst sista ridlektionen inför hopptävlingen den 1 maj. Det blev väldigt lyckat! Faktiskt första gången sedan jag trillade av som jag inte var rädd! Lyckades också hoppa flera gånger. Dessutom hade vi riktigt roligt under kvällen, både i stallet och under fikat efteråt! #blogg100