16 maj 2014

Med fokus på färger

Unnade mig lite sovmorgon idag. Sedan var det dags för möte med min mentor. Vilken tur att vi har de här mötena så att jag prioriterar tid för att utveckla mitt företag! På vägen hem passade jag bland annat på att lämna in några fina bilder som vi köpt på sistone på Galleri 701 för inramning. Under eftermiddagen var det dags att delta i paneldebatten "Hur många regnbågsflaggor behövs för att utveckla en stad?" som leddes av Thomas Kruth från Fastighetsägarna. Det blev ett bra samtal och jag framförde att om vi vill ha en regnbågsstad så måste vi släppa fram alla färgstarka personer. Efter debatten var det dags för sångträning hos Åke Persson. På vägen hem blev det mysig After Work med min man och yngste sonen. Efter att ha slappat lite i soffan är det nu dags att läsa lite kommunstyrelsehandlingar. #blogg100