24 maj 2014

Sista kampanjdagen inför EP-valet

09.50 tog jag bussen till Öxnehaga för en sista dags kampanjande. Idag var det Öxnehagadagen och området var fullt av föreningar och boende. Vår valledare Bertil hade gjort i ordning ett väldigt fint valbord åt oss. Tyvärr började det regna efter bara en kort stund. Jag valde då att istället vara inomhus och titta på dansuppvisningar, själv prova på Bollywood-dans, lyssna på en gitarrist på biblioteket och äta god mat i Öxnehagakyrkan. Sedan hade det slutat regna och då kunde jag fortsätta dela ut flygblad. Eftersom mina flygblad inte var slut stod jag därefter en stund vid Juneporten och delade sedan ut de sista flygbladen i ett hyreshus. Alla de 1000 flygblad som jag åtog mig att dela ut åt Liberala kvinnor blev till sist utdelade. Väl hemma igen vid 15-tiden har jag faktiskt slappat resten av dagen och ätit hämtpizza med yngste sonen. Trött och nöjd. Mest givande under kvällen var att titta på en kort video med Robin Sharma som bl a handlar om att sätta upp Master goals. Ska klura på sådana framöver. Lägger mig tidigt ikväll. Imorgon ska vi rösta i EP-valet tillsammans med äldste sonen. #blogg100