9 juni 2014

En lång måndag

Oj, det var länge sedan jag var så trött...Började dagen med att ta bussen till Rogberga kyrka och sedan promenera till Riddersbergs Wärdshus. En stund senare anslöt mina kommunalsrådskollegor för en förmiddag med gemensamma diskussioner. Mycket trevligt! Blev sedan ett par timmars arbete under eftermiddagen, framförallt genomgång av mail och post. Därefter Nyföretagarcentrums nätverksträff med mentorer och adepter på Grand Hotel. Idag handlade det om den europeiska marknaden och Enterprise Europe Network (EEN). Insåg att jag faktiskt skulle kunna besöka presumtiva kunder i Wien när jag ändå är där. Ska boka en tid med EEN efter midsommar för hjälp med kontaktskapande. Under kvällen har jag sedan haft home-party hemma tillsammans med Lena Hallbäck Olofsson och Ann-Sofie från Hudoteket. Vi blev totalt 12 kvinnor som fick en underbar kväll tillsammans i sommarvärmen på altanen! Det blev en lång dag, måste lägga mig nu om jag ska kunna säga något klyftigt alls till Karin Pilkvist på JP imorgon förmiddag.