23 juli 2014

Från Åhus till Kroatorpet

Min man, jag och vår yngste son har precis kommit hem efter fyra dagar hos mina föräldrar i Åhus. Träffade även min bror och hans döttrar där. Med detta fantastiska sommarväder blev det verkligen som en minisemester vid Medelhavet. Det blev promenader på stranden, bad i 23-24 grader varmt vatten, grillat, födelsedagsfirande och samtal om både stort och smått.














Väl hemma igen har jag rensat ogräs i trädgården och plockat en del av alla våra röda vinbär för att göra vinbärsgelé. På kvällen var det sedan dags för ännu en konsert med Åke Perssons solister, den här gången på Kroatorpet. Det var väldigt många som kom för att lyssna, definitivt fler än 100 personer. Tack och lov blev jag inte så nervös den här gången. Kom ihåg all text och skakade bara lite grann - väldigt skönt!