10 juli 2014

Från Proffskopia till prostitution

Inledde dagen med att hämta mina två tavlor hos Proffskopia. De tavlor som jag ska ställa ut i Wien i augusti. Du kan läsa om vernissagen den 25 augusti här. Återstår nu bara att planera bilresan tur och retur Wien.

Tog med mig en god Kaffe Latte från Konditori Napoleon till jobbet för att få lite extra kraft. Under dagen lyckades jag faktiskt bli klar både med min rensning av papper och med min mandatrapport. Ska nu bara finslipa rapporten lite innan det är dags för publicering.

Har också fått till en fin annons på JMini, tack vare Erika på Bokstavstyp och fotograf Marie Wärnbring. Du hittar den i högerspalten på www.jmini.se. Onekligen en rolig valrörelse! Hittills radioreklam, animerad film och olika sorters reklam på internet. Förra valet var det bara flygblad och affischer. Det är nya tider nu :)

Men nu är det äntligen dags för semester! Efter jobbet blev det After Work med Rebecka Swande, som jag träffat genom Blogg100. En väldig trevlig kvinna! Det blev ett väldigt spännande samtal, bl a om trafficking och prostitution, och jag är övertygad om att vi tillsammans kommer kunna påverka de frågorna i Jönköping!