16 juli 2014

Övning ger färdighet

Vilken utmaning detta med barnboksillustrationer är! Just en sådan utmaning som ligger så långt utanför bekvämlighetszonen att man känner svindel. Samtidigt som man vet att man kommer klara det och att man kommer utvecklas enormt under processen. Men det är svårt. Känns ganska skönt att då läsa om Hillary Clinton, det finns ju olika grader av utmaningar i livet :)

För att komma i så god form som möjligt inför hösten har jag börjat springa lite oftare, hittills varannan dag på semestern. Allting går lättare om man har en god kondition. Min man har kommit igång ordentligt med sin cykling men själv har jag faktiskt inte cyklat sedan den där turen med Kurt i Tranås. Imorgon blir det i gengäld golfträning. Känns som om både jag och min man behöver lite extra stöd för att få till flytet på golfbanan.