10 augusti 2014

En intensiv helg!

Det blev en väldigt intensiv helg! Igår åkte jag hemifrån redan kl 07.45 för att vara med och kampanja på Hestra marknad. Var inspirerande att möte flera engagerade och aktiva folkpartister ledda av Ann-Katrin Strand! Sedan åkte jag vidare till Vrigstad marknad för ytterligare kampanj. Det blev en lång bilresa men jag blev väl omhändertagen av Peter Grahn. Sedan var det dags att åka hem igen för att vara teamledare för Team Jönköping i den traditionella stadskampen. Glädjande nog vann vi kampen, men så var vi också ett himla bra och taggat lag - Jesper "City" Steen, Martin "Beach" Fredriksson, Emma "Green" Hult och så jag "Crazy Anna"! Härligt att återföra den fina bucklan till Jönköpings stad!



















Under förmiddagen idag rensade jag ogräs men under eftermiddagen var det dags för sommarens sista konsert med Åke Perssons solister. Vi deltog på sommarfesten vid den vackra Hembygdsgården i Lovsjö. Det var faktiskt första gången jag var där och jag blev väldigt imponerad. Så välskött och en så fint ordnad sommarfest - rena idyllen! Avslutar kvällen med telefonmöte både med Liberala kvinnor och Folkpartiet.