17 augusti 2014

Kättilstorp, Mullsjö, Bunn och Tranås

I fredags kom Jan Björklund till Jönköping och talade på en lunch på Jönköpings golfklubb i Kättilstorp med Företagarna. Därefter träffade han lokala folkpartister för att ge oss lite extra kraft i valrörelsen. Under seneftermiddagen blev jag intervjuad av Sveriges Radio om mina politiska hjärtefrågor kultur, makt och sex. De hade sett mitt flygblad på Facebook och blivit nyfikna. Du kan lyssna på intervjun här, 5 minuter från slutet av programmet.

Igår förmiddag var jag med och kampanjade på Mullsjö marknad. Passade på att köpa med mig några älgisterband till min man. Kring lunch åkte vi till Bunn för att umgås med vänner. De bjöd på en fantastisk natur och närproducerad mat - abborre, kantareller och kräftor från Bunn. Väldigt gott och väldigt trevligt sällskap!

Tidigt imorse åkte jag till Tranås för att kampanja med lokala folkpartisterna Inga Fingal och Frida Gårdmo. Mitt medhavda material från Liberala kvinnor tog slut och vi blev väldigt väl bemötta av Tranåsborna. Avslutade med att besöka FP:s vallokal. Väl hemma igen firade jag och min man vår 23:e bröllopsdag med att äta krabbor tillsammans med sönerna.