28 september 2014

Kraftsamling pågår

Idag är det mer än två veckor sedan jag bloggade sist. Har varit tämligen utmattad efter valet när det gäller sociala medier. Valet gick som ni vet oväntat dåligt för Folkpartiet. Själv vet jag i skrivande stund inte ens om jag i januari 2015 är kommunalråd eller arbetslös...Har valt att koppla bort politiken ett tag för att samla kraft. Om en månad vet jag förmodligen mer.

Har istället börjat med löpträningen igen och dessutom börjat träna mina armmuskler. Har bokat boende inför HalvVasan. Har också fokuserat på min bildkonst. Har skapat en bild till Anti-trafficking day den 18 oktober, gjort om min hemsida www.liberanna.se och beställt nya visitkort. Har träffat min företagsmentor och tagit upp kontakten med Design Austria och Creative Industries Austria.