8 december 2014

Avslut, konst och kampanjplaner

Mina avslutningar fortsätter. I fredags förmiddag var jag på Kulturskolan för en avstämning av utvecklingen under mandatperioden och för att lyssna in deras behov inför vårens arbete med kommunprogrammet. Under eftermiddagen var det avtackning av Mats Green. Idag var det sista mötet med Zonta. På mitt arbetsrum i Rådhuset blir det allt mindre saker kvar. Jag har skänkt bort böcker, slängt mängder med papper och burit hem en hel del. Ska snart börja packa ned det sista i flyttkartonger. Fr o m januari kommer FP istället ha ett rum på tredje våningen i Rådhuset. 

Igår deltog jag på julmarknaden på Bashults gård och jag hoppas att det leder till ett par beställningar av hästporträtt som jag kan ägna mig åt efter årsskiftet. Men fram till valet i mars lär det nog bli svårt att hinna med så mycket mer...Men vem vet, det kanske dyker upp något mer spännande? Förresten, om du behöver en julklapp så säljer jag just nu ut ett antal tavlor till halva priset (kolla Facebook). Dessutom har jag ordnat väldigt fina presentkort som också passar utmärkt som julklapp. Maila mig på anna.martensson@liberanna.se om du är intresserad!

Har också börjat planera min personvalskampanj. Vill DU hjälpa mig att komma in i riksdagen? Även om det fortfarande är mycket som är osäkert så frågar jag redan nu för att kunna bjuda in till ett möte i januari. Jag ser fram emot just DIN anmälan till anna.martensson@folkpartiet.se eller via andra kanaler. Jag behöver DIG!!