18 april 2015

Basecamp 2015 - Politiken

Äntligen har min politiska plattform för 2015 blivit klar!!
  • Ledamot i kommunfullmäktige, kommunstyrelsen och ledningsutskottet 
  • Ordförande i personalutskottet
  • Ledamot i Liberala kvinnors centralstyrelse och dess rättspolitiska talesperson
  • Ledamot i Liberala kvinnor i Jönköpings läns styrelse
  • Ledamot i Folkpartiet i Jönköpings länsförbunds styrelse och ordförande i dess arbetsutskott
  • Medlem i Folkpartiets nationella ide- och rådgivargrupp om kultur- och idrottspolitik
  • Deltagare i Uppdrag hela landet - Folkpartiets nationella, strategiska satsning för att stärka Folkpartiet lokalt i länen
Nu känner jag äntligen att jag har alla de möjligheter jag behöver och kan önska mig för att göra allt jag kan för ett liberalare samhälle och en liberalare framtid!! Jag har bland annat fått vara med och skriva både kommunprogrammet för Jönköpings kommun och Liberala kvinnors nationella valplattform. Siktet mot 2018 har bästa tänkbara fokus!!

Undrar du vad jag menar med Basecamp? Läs mitt blogginlägg den 17 mars!