30 april 2015

Många roliga saker!

















Just nu händer det många roliga saker!

Idag har jag lånat ut två tavlor som kommer visas på John Bauer Hotel framöver! I måndags var avtalet klart med ett annat hotell i stan om inköp av mina specialdesignade akustiktavlor, räknar med att de hängs upp inom ett par veckor.

Igår blev jag väldigt fint avtackade av Arkivförbundet med vackra blommor och en specialgjord tavla med foton från mina invigningstal av Arkivens dag. Särskilt stolt är jag över att ha ökat antalet medlemmar i förbundet från 17 till 24. Numera är alla kommuner i länet med!

I söndags bestämde jag mig för att försöka värva en medlem till Folkpartiet varje månad. I Folkpartiets Länsförbund har jag förutom AU-ordförande också blivit ansvarig för en strategigrupp för medlemsvärvning. Idag blev min första värvning klar!

Det är nu också klart att jag kommer blogga på en helt ny, oerhört spännande arena framöver. Håll ögonen öppna! Räknar då med att blogga mer eller mindre dagligen och med ett spetsigare innehåll än idag!

Idag fyller äldste sonen 20 år! Är så nöjd med att han kommit in på den utbildning han ville, att han fått ett så fint rum, att han har arbetat sig till en god ekonomi och att han har omtänksamma vänner. Yngste sonen skrev en underbar födelsedagshälsning till honom. Måste ha gjort en hel del rätt som mamma!